Forum -= Żędowice =- Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Regulamin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Pasiek
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 400 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Czw 18:26, 24 Lis 2005 Powrót do góry

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp). p
    2. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
    3. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów, Moderatorów.
    4. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
    5. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
    6. Jeśli zostanie uznane to za konieczne dostęp serwisu zostanie zablokowany (ban).
    7. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
    8. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator, Moderatorzy lub inni użytkownicy.
    9. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Jeżeli jest taka potrzeba proszę do przekleństw używać wygwiazdkowanych (***) pól (przekleństwa mają się w ogóle nie pokazywać, a jak już są to mają być tak cenzurowane jak mówiłem i mogą występować sporadycznie ).
    10. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
    11. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika o tej samej treści. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty będą otrzymywały ostrzeżenia (patrz: § 2).
    12. Przed założeniem nowego tematu należy sprawdzić czy taki temat już nie istnieje. Uwaga ta szczególnie tyczy się nowych użytkowników! SZUKANIE NIE BOLI!
    13. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
    14. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały.
    15. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty !
    16. Nie ma możliwości zmiany nick'a (login'u) - tyczy się to samej frazy jak i wielkości liter w niej.
    17. Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
    18. Nie wstawiać linków oraz zdjęć bardzo brutalnych i drastycznych.
    19. Nie wolno używać wielu znaków oznaczających jeden wyraz.
    20. Nie można wstawiać dużych obrazków, bądź innych rzeczy w podpisie danego usera, które przeszkadzają w sprawnym działaniu forum. Maksymalnie rozmiar 400x80.




§ 2. OSTRZEŻENIA I BANY

    1. Ostrzeżenie użytkownik dostaje w przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
    2. W przypadku otrzymania przez użytkownika 5 ostrzeżeń każde następne będzie skutkowało automatycznym banem.
    3. Osoba, która ma bana nie może pisać postów na Forum.
    4. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
    5. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.




§ 3. ADMINISTRATOR

    1. Admin ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników.
    2. Admin nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na tym forum.
    3. Admin ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny.
    4. Admin ma ZAWSZE rację.
    5. W przypadku, gdy admin nie ma racji, patrz wyżej.



§ 4. MODERATORZY

    1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
    2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu.
    3. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
    4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).




Rejestrując i udzielając się na tym forum akceptujesz powyższy regulamin!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pasiek dnia Nie 1:31, 18 Gru 2005, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
Pasiek
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 400 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pią 22:11, 25 Lis 2005 Powrót do góry

Dodam, że kolor czerwony jest zarezerwowany dla admina i moderatorów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)